نوشته شده توسط : نیلوفر

يکي بهش زنگ بزنه
بگه هنوز تو فکرشم
بگه هنوز مثل قديم نازه نگاشو ميکشم
يکي بهش زنگ بزنه
بگه که ميميرم براش
بگه هنوزم عاشقم عاشقه اون طعم لباش


بهش بگين اگه يه روز نبينمش دق ميکنم
دلو براش قرباني با دليل و منطق ميکنم
بهش بگين اگه بخواد هميشه عاشق ميمونم
تمام شعرامو براش با اشک و هق هق مي خونم
يکي بهش زنگ بزنه
بگه هنوز تو فکرشم
بگه هنوز مثل قديم نازه نگاشو ميکشم


من بي اون تمومه کارم آخه مثل اونو از کجا بيارم؟
من بي اون تمومه کارم آخه مثل اونو از کجا بيارم...

دارم بهت ميگم نرو باره بيستمه!
يه روزي پشيمون ميشي که ديگه نيس طعمه
کاشکي بهم ميگفتي آخر قصمو
که يه روزي ممکنه فراموش کني اسممو
بهم ميگي برو وقتي جلوم راه بسته شده
وقتي وجودم به وجود تو وابسته شده
ببين!طعمه دلشو نسپرده پيشت که بزاري بري دچار افسردگي شه

بي تو چشاي من پره خونه بس که بيداره
آخه ميدوني زندگيم به تو بستگي داره
اگه باشي خوبم اگه نباشي يه رواني
ميشم که اصلا انگارماله اين طرفا نيست

بهش بگين اگه بخواد دنيا رو اتيش ميزنم
اوني که عاشق 2 تا چشايه آبيشه منم

بهش بگين که همه چيز به هم ميريزه وقتي نيست
اگه نباشه حتي مردن ديگه کاره سختي نيست

من بي اون تمومه کارم آخه مثل اونو از کجا بيارم
من بي اون تمومه کارم آخه مثل اونو از کجا بيارم
مثل اونو از کجا بيارم




:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 19 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سعید در تاریخ : 1389/10/19/0 - - گفته است :
سلام.
خیلی شعر خوبی بود......


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: